Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2008 01:16 - желание
Автор: bubona Категория: Изкуство   
Прочетен: 761 Коментари: 0 Гласове:
0



Никога не съм предпологала,че когато съм до теб звездите по-близо ще изглеждат,

че ще накараш дърветата да затанцуват под омайните тонове на горските птици,

че през пътища непонятни за мен твойте думи ще ме превеждат,

че ще успея да се усмихна и при шепота на най-малките тревици.

Когато погледнах в очите ти сякаш се огледах в дълбочината на океана.

Не знаех дале си опустушетелна страст,породена от студената,непреодолима преграда в тях

Или трепет на обсебване от плашещата,но хипнотизираща тяхна тъмнина.

Не исках да знам-исках просто да се пусна от ръба,на който бях,

да падна в непроницаемата прегръдка на суета прозираща в тяхната дълбина.

Ти ме правиш плаха и същевремено болезнено откровена,

когато ми заговори почувствах,че разбираш всичко,но въпреки това беше толкова далече.

Исках да те оставя да разкъсаш душата ми,разгулвайки всяка нейна тайна,дори да бъда наранена.

Исках да впиеш устните си в мойте в една пагубна целувка която да ни обрече.

Сега съм на кръстопът,объркана като кораб дълго блъскан във вечното море,

страхувам се от истината,да не би видението да умре.

Дали си отдавна умрял за мен сън,дошъл да ме отведе

или моето съзнание те е довяло,в порив към спасителни ветрове.

Застой смразяващ,угнетяващ,непоносим

неизвестност мъчителна,;магнитна,пропита със съблазън.

И ето момент,в който от себе си ми даваш нещо,по пътя така непрекосим,

в който отнемаш поредна огромна част от мен,изпълнена с любов и неприязън.



Тагове:   желание,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bubona
Категория: Лични дневници
Прочетен: 79776
Постинги: 21
Коментари: 87
Гласове: 417
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930